علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

این روزها....

1398/6/24 13:21
نویسنده : مامان فاطی
175 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم ۱سال و۱ ماه و ۱روزگیت مبارک❤

اگه بخوام ازین روزات بگم پیشرفت های زیادی کردی هزارماشاالله.

کم کم داری سعی میکنی رو پای خودت بایستی...پر و خالی کردن رو یاد گرفتی...غذاتو خودت میخوری...تو دهن مامانی به بهی میزاری....جالب اینکه فقط تو دهن من میزاری🤗

وقتی اسم چیزی رو میگم سریع میری برام میاری..فدای دستای کوچولوت بشه مامان فاطی...

فقط در حال سینه زدنی.دیشب‌ چلومرغ پخته بودم ب بابایی میگم سینه اش سفته و خوب نپخته.تو شروع کردی ب سینه زدن...😁😚

میگم علی سرفه میکنه فک میکنم سینه اش خرابه شروع کردی سینه زدن😁😚

فقط کافیه اسم سینه بیادش...الهی من بخورمت تو رو موش کوچمولو...

هنوز دندون نیشت نزده بیرون و خیلی اذیت میشی...الهی بمیرم برا‌پسرم

دوروزه اسهال شدی😔🙈

یکمم آبریزش بینی داری...امروز بردمت دکتر تا خیالم راحت بشه...دکتر گفت حساسیته و نگران نباشم.

اما نگرانی من تمومی نداره...............😔

بنظرم مادر یعنی نگران😥

 

 

دوستت دارم...زود خوب شو...💖

 

پسندها (7)

نظرات (5)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 شهریور 98 15:44
عزیزم حسابی توی حال و هوای محرمه😁😁
ممکنه بخاطر دندون درآوردن هم باشه
انشالله ک زودتر خوب بشه گل پسرمون😘
مامان فاطی
پاسخ
همینطوره😀خیلی اذیت میشه..
ممنون عزیزم
❤️Maman juni❤️Maman juni
27 شهریور 98 5:13
اي جانم انيسا هم خيلي بي تأبي ميكنه تو اين روزا 
اميدوارم زود زود خوب شه🌹
مامان فاطی
پاسخ
ممنون ان شاالله.آنیسای نازم رو ببوس
مامانمامان
28 شهریور 98 10:11
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
مامان فاطی
پاسخ
سلام عزیز.ممنون .خوشحال میشم چشم ان شاالله 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 مهر 98 23:35
خاله فاطی به وب منم سربزن لطفا مرسی😘😘
مامان فاطی
پاسخ
حتما عزیزم