علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

این چندروز

1398/10/2 17:51
نویسنده : مامان فاطی
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم..

۱۰ روزی میشه رفتی تو ۱۷ ماهگی...الحمدلله

 

دومین یلدای باهم بودنمونو پشت سرگذاشتیم..

ایشون هم سیدعلی خان هستن ک پسر دوستم هستش.برای اولین بار بود همو میدیدین.اولش کلی ذوق کردی از دیدنش و باهاش ارتباط برقرارکردی.اماسیدعلی خیلی بازیگوش بود و برا خودش میچرخیدو ازین بابت شما یکم ناامیدشدی.بعدش هم ک دست خوشگلتو گاز گرفت و شما زدی زیر گریه و کلا چسبیدی ب من و باهاش قهرکردی☹با مامانش قرار گذاشتیم هفته ای یک روز بریم خونه ی هم برا تثبیت محفوظاتمون.اما اگه شما اذیت بشی ک ابدا راضی نیستم و قیدش رو میزنم.دلم میخواست دوستای خوبی برای هم بشین...

 

این اسباب بازیای این ماهت ک بابایی خریدن..

واولین دیدار شما با برف❄⛄❄⛄❄

                    😊🤗🤗🤗🤗

 

پ ن:خنده های تو ک کیلومترها ادامه پیدامیکنه قلب من گرم میشه.تو خیلی سریع بزرگ میشی درحالی ک من ارزو میکنم با تو بودن تا ابد ادامه داشته باشه....

 

 

                       ❤❤❤❤❤

پسندها (8)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 دی 98 18:07
خدا حفظت کنه خاله جون
مامان فاطی
پاسخ
💙
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 دی 98 16:29
خدا حفظت کنه عزیزم😘😘 
یلداتونم مبارک باشه
مامان فاطی
پاسخ
ممنونم خانومی ❤️