علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

اولین تجربه ی شهربازی

1398/8/4 6:21
نویسنده : مامان فاطی
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم.

امروز جمعه اس         یه اخر هفته ی بارونیو قشنگ پاییزی رو داشتیم.الهی شکرررت☔☔

 

 من و بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت شهربازی...

 

تز من بود و من فکرمیکردم خوشت بیاد و بهت خوش بگذره...رفتیم شهربازی سیمرغ

 

اما برخلاف تصورماز همه ی وسیله ها میترسیدیو مات و مبهوت نگاشون میکردی..

 

قیافت خیلی با نمک شده بود عشقم...

فقط یه ماشین خاموش اونجا بود ک نه سر وصدایی داشت و نه چراغی🤣 ازون خوشت اومد.گذاشتیمت داخلش شروع کردی فرمونشو تابوندن🥰

 

دیگه ام پاین‌نمیومدی😚

 

 

 

فدای یدونه پسرم ❤

 

همیشه شاد باشی عزیزم.

 

 

امروز یک سال و دوماه و ۱۰ روزه شدی نازنینم

پسندها (13)

نظرات (5)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 آبان 98 15:00
😘💝😘💝
مامان فاطی
پاسخ
❤️
مامان صدرامامان صدرا
5 آبان 98 11:01
عززززیزززز دلم😚😚
مامان فاطی
پاسخ
🌹
نازینازی
7 آبان 98 18:44
ای جونمم😍😍
عزیزم دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏🙏🙏
مامان فاطی
پاسخ
❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 آبان 98 13:15
😍😍😍❤
مامان فاطی
پاسخ
🌹

10 آبان 98 16:22
جووونم❤
مامان فاطی
پاسخ
❤️