علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

سلامتی بزرگترین نعمت خداست

1398/7/14 1:04
نویسنده : مامان فاطی
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندونباتم...

امشب یعنی ۱۳مهر۹۸نوبت دکتر داشتی از فوق تخصص گوارش..برای چندمین باره ک میری مطبشون و چندماهیه ک تحت درمانی..مثل همیشه کپسول ازونیوم نوشتن نصف صبح نصف شب ک باید با آب سیب بهت بدم و باکلوفن ک نصفش رو تو ۳ سی سی آب حل میکنم و یک سی سی صبح و یک سی سی ظهر بهت میدم.مادر برات بمیره ک برات عادی شده و همشونو میخوری.رژیممون رو هم همچنان باید ادامه بدیم.الان ۴.۵ ماهه لب ب لبنیات و تخم مرغ نزدی .منم نبایدبخورم چون تو شیرترشح میشه وبرات خوب نیست. 

ب دلم صابون زدم ان شاءالله بعدبهبودی کاملت یه املت دبش با دوغ بزنم😋

موادغذایی دیگه ای هم ک آلرژی زا هستند و نباید بخوریم کنجد، گوجه،سس،ماهی،مرکبات،سویاوگوشت گوساله هستش..ب هندونه هم خیلی حساسی😥

الهی بمیرم کلی ضعیف شدی تو این چندماهه...دلم برات کبابه

از تو چ پنهون چندروز پیش طاقتمو از دست دادم و زدم زیر گریه و یکم از خدا گله کردم..اما باز پشیمون شدم.

خدایا راضیم ب رضات...❤

 

 

 

اواسط ۸ماهگیت بود یعنی دقیقا روزی ک بلیط مشهد داشتیم متوجه شدم گاه و بیگاه انگارچیزی میاد توحلقت و تو ب سختی باز برش میگردونی و قورتش میدی.

ب بابایی گفتم گفت شاید شیرین کاری جدیده!!!!!!!!!!.بد ب دلت راه نده...

وقتی از مسافرت برگشتیم خونه هر روز بدتر میشدی طوری که نمیتونستی شیربخوری.دوتا مک میزدی صبر میکردی اونو تو دو س مرحله قورت میدادی.

ازت فیلم گرفتم و بردیمت پزشک اطفال.

دکتر تا فیلم رو دیدتشخیص رفلاکس داد.برات رانیتیدین تجویز کرد تا دوهفته خوب بودی ولی دوباره تشدید شد.

طوریکه اسیدزد بالا و گلوتو زخم کرد.

گلوت پر از تاول شده بود.

تا یک هفته نه شیر خوردی و نه غذا.

سه شب تب کردی.

وای چ روزای بدی بود.

امیدوارم دیگه اونروزای بد برنگرده.

تو از درد و گشنگی گریه میکردی منم با تو اشک میریختم...

از یه متخصص گوارش وقت گرفتیم.

داروهاش تاثیری نداشت

عکس رنگی وآندوسکوپی برات نوشت.

آخه چ جوری بچه ۸ ماهمو میسپردم دست دکتر آندوسکوپیش کنه...

خیلی تحقیق کردم و گفتن اصولا اول سونو انجام میدن ک ببینن رفلاکس درچ حده بعد آندو انجام میدن اونم اگه لازم باشه.

دیگه پیش اون دکتر نبردمت.

یکی از رفقای بابایی دکتر فاموری رو معرفی کرد چون دخترش مریض دکتر بوده و ازش راضی بودن.

ب سختی ازش وقت گرفتیم و بردیمت مطب ایشون.

الان سه ماهه تحت نظرش هستی پسرم. 

امیدوارم بزودی خوب خوب خوب بشی و همه چی بتونی بخوری وقتی له له میزنی برا هندونه. وقتی دلت ماست میخواد و نمیتونی بخوری دلم برات کبابه بخدااااا...

         😔😔😔😔😔😔😔😔

خدایا هیچ پدرو مادری مریضی بچش رو نبینه.

خدایاپسر قشنگم رو ب خودت میسپرم.

ب حق این روزا و شبای سیدالشهدایی میوه ی دلم رو حفظش کن. 

خدایا همه ی بچه های پاک ومعصوم رو در پناه خودت حفظ کن      آمین

    

 

       ❤ همیشه بخند دونه ی انارم❤

پسندها (5)

نظرات (4)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 مهر 98 7:32
عزیزم انشالله همیشه تنش سالم و لبتون خندون باشه خدارو شکر موقتیه و بزودی خوب میشه 😚😚

15 مهر 98 16:30
آخی عزیزم ایشالا زود زود خوب بشه😘😘
مامان فاطی
پاسخ
ان شاالله ممنون

15 مهر 98 16:30
اگه میشه من رو هم دنبال کنید😘😘
مامان فاطی
پاسخ
حتما
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 مهر 98 4:59
🌹
مامان فاطی
پاسخ