علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

علی کوچولو ب آتلیه میرود..

1398/6/8 13:14
نویسنده : مامان فاطی
183 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقاماهگردیک ماهگیت بودک تصمیم گرفتم ببرمت آتلیه.کاملا کچل شده بودی و بابایی مخالف دیدنت ب عکاسی بود.ولی من خیلی دوست داشتم عکس نوزادی ازت داشته باشم.زنگ زدم اتلیه۴×۳برات نوبت گرفتم.اقای عکاس گفت نی نی رو یه حموم دبش ببرینش ک یه خواب راحت بره و عکساش قشنگ از آب دربیاید.خاله جونی اومد خونمون و اولین حمومی بود ک خودم بردمت خیلی لذت بخش بود.فکرمیکردم سخت باشه اما کلی کیف کردم.بعدش خوابوندیمتو با خاله جونی بردیمت آتلیه.اما تا لباساتو درآوردیم بیدار شدی و شروع کردی ب ملچ ملوچ کردن دستات و گریهههههه.گشنت شده بود.شیرت دادم و دوباره با هر زحمتی بود خوابوندمت.ولی بازم اون عکسهایی ک دلم میخواست ازاب درنیومد.چون خواب خواب نبودی .ولی خب  بازم راضی ام.صرفا جهت یادگاری قشنگن.فدای تو گل قشنگم بشم من......... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)