علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

دلنوشته

1398/6/8 13:27
نویسنده : مامان فاطی
367 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک ناز مامان"گلبرگ قشنگم،چقدر زود گذشت همه ی دورانی ک منتظر اومدنت بودم.انگار قبل تو اصلا زندگی نکرده بودم.اصلا قبل تورا یادم نمیاد....از خدا ی خوبم ممنونم ک مهر مادری را در وجودم ب ودیعه گذاشت.وقتی به چشمای قشنگت نگاه میکنم همه ی گذشته ای ک پر از غم و حسرت بی تو بودن بود رایادم میره اصلا انگار تو عزیزدلم همیشه با من بودی.با اومدنت زندگیمونو رنگی رنگی کردی رنگین کمون خونمون.وقتی از سروکول بابایی ک خسته و کوفته از سرکارمیادش بالا میری و میخوام برت دارم تا باباحمید استراحت کنه،بابایی میگه برش ندار همین ک علی هست خییییلی خوبه...همین ک می بینمش خستگی از تنم درمیره. من و بابایی عاشقتیم ناز گلم...هرروز عاشق ترت میشیم فنچولم😘    

پسندها (2)

نظرات (1)

نرگسنرگس
9 شهریور 98 2:54
خدا براتون حفظش کنه 😘😘😘😘😘
مامان فاطی
پاسخ
ممنونم خانومی