علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

تورو از حسین"هدیه گرفتم

1398/6/7 15:51
نویسنده : مامان فاطی
139 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعداز ۹سال انتظارمتوجه شدم دارم مادر میشم.دلم روشن بود اون ماه دیگه انتظار تمومه و خدا تو را تو دلم گذاشته.چون تازه از پیاده روی اربعین برگشته بودم.روز اول محرم اون سال رو روزه گرفتم و با تمام وجودم تو را از پس فاطمه س خواستم.آزمایش دادم و جواب مثبت شد.خودم تنهای رفته بودم آزمایش.برای اینکه میخواستم مطمئن بشم و ب بابایی بگم.آخه بابایی خیلی خیلی دل نازکه.واگه الکی دلش و خوش میکردم می شکست.. تو اتوبوس واحد تو راه برگشت ب خونه گریه میکردم و خداروشکر میکردم مردم هم منو نگاه میکردن و لابد دلشون برام می سوخت.نمیدونستن اشک من ازسرشوقه.با خودم فکر میکردم ک چه کار خوبی کردم ک باعث شد خدا حاجتم رو بده...واقعا دلم شکسته بود و از ته ته قلبم خداراحس میکردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)