علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

روزهای دلتنگی

1398/7/24 8:34
نویسنده : مامان فاطی
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم.

امروز ک دارم اینو برات مینویسم ۷ روزه ک بابایی پیشمون نیست.

حسابی هر دو دلتنگشیم..

اما ان شاالله امروزفردا مسافرکربلامون برمیگردن خونه و دوباره سه تایی باهم تو خونه ی خودمونیم.

بخوام از چندروز نبودن بابایی بگم برات چند روز خونه خاله جون بودیم. دوروزخاله اومد پیشمون.یه روز رفتیم پیش مهیا و ایلیا.خلاصه این چند روزا اینطوری گذروندیم.مامانجون و اقاجونم حسابی از کربلا ویروس سوغات آوردن ک من بخاطر شما اصلا نرفتم خونشون.

بااینکه نزاشتم تنها بشی اماچندروزه حوصله نداریو اصلا بازیگوشی نمیکنی حتی غذاتم درست درمون نمیخوری.

یه روزم دلپیچه ی خیلی شدیدی گرفتی ک حدود یک ساعت جیغ زدی خیلی لحظات بدی بود...تو درد کشیدیو من گریه کردم.زنگ زدیم دایی اومد ببردمون دکتر اما از گریه ی زیاد داشتی از حال میرفتی برای همین از داروخونه یه شربت مسکن وارامبخش گیاهی گرفتیم و همونجا بهت دادیم ک انگار آب رو آتیش بود آروم شدیو خوابیدی...الهی شکر ک بخیر گذشت.

دیروز ک بابایی زنگ زده بود تا صداشو شنیدی زدی زیر گریه.

تا میگم بابایی کو؟بابایی اومد؟

سرتو از روم برمیگردونیو میگی:نه!!!!

قربون اون دل قشنگت برم ک برا بابایی تنگ شده❤

دیشب دیدم رفتی کیف پولم رو برداشتی و عکس بابایی رو بوس میکنی نه یه بار و نه دوبار...

دلم برات کباب شد خوشگلم😔

ان شاالله امروز میریم خونه خودمون و مهیای اومدن باباجون میشیم...

 

عاشقتم نازگلم💞

راستی ۱سال و دو ماهگیت مبارک زندگیم

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 مهر 98 13:52
الهی عزیزم! خدا براتون حفظش کنه
مامان فاطی
پاسخ
مممونم گلم
ریحانه
24 مهر 98 15:11
ماشالله 
به منم سر بزن دوست خوبم
مامان فاطی
پاسخ
ماشااالله ب جوندون.چشم عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 مهر 98 16:17
الهیییی😘😘😘😘
زنده باشی علی آقا🤗🥰❤
مامان فاطی
پاسخ
سلامت باشی گل دخملی