علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

علی کوچولو کچل شده!!

1398/7/6 9:36
نویسنده : مامان فاطی
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین پسرم...

۱سال و یک ماه و ۱۲روزته...

با بابایی تصمیم خطیری‌گرفتیم و اون هم تراشیدن موهای سر شماست.

چون خیلی موهات نامرتب درومده و کم پشت...دو س باری هم بردمت آرایشگاه شاید بهترشه ولی نشد..گفتیم شاید اینطوری مرتب تر رشد کنن...

 

ما را ببخش سیب زمینی بامزه!!

 

راستش منمردد بودم و دلم نمیخواست این اتفاق بیفته واینکه میدونستم شما خواهی ترسید.......

 

همینطورم شد...

اصلا واینمیستادی و از موزر میترسیدی و جیغ میزدی..با فیلم مورد علاقت سرتو گرم کردم بابایی پشت سرت رو زد اما فهمیدیو پریدی بغلم و یه بند جیغ میزدی...

 

تصمیم گرفتم ببرمت تو وان تا آب بازی کنی تو حموم بتراشیم ک ماشاالله اینقدباهوشی ک اونجام فقط ب دست های ما نگاه میکردی میدونستی خبریه!

 

خلاصه ک نشد..

 

وقتی نگاه میکردم ب سرت ب هم میریختم وبغضم میگرفت آخه پشت کلتو انگار بابایی شخم زده بود😩

وقتی تنها شدیم مشغول بازی بودی ک موزر رو دست گرفتم و آروم‌ آروم عملیات خطیر کچل کردنت رو از سر گرفتم، بیخیال فرش و لباس و خونه ک یهو مو میریزه...اصلا فکر نمیکردم وایسی..

 

اولش یه جیغ بنفشششششش پر رنگ کشیدی بعد پسرخوبی شدیو آروم گرفتی..بعدش بردمت حموم و اومدی لالا کردی...

بابایی ک برگشت کلی ذوق کرد و ازم تشکر کرد ک غصم بود...یعنی اولش من میترسیم و میگفتم نه خودم انجامش دادم😐😐😐

 

الهی دورت بگردم مادر کابوس بدی بود برات ...میدونم...

امیدوارم  بزودی کاکلای قشنگت در بیان 

شبیه کدو شدی🤗💜💚🧡💛💖❤

اینم خال کف سرت ک رویت شد فدات شم

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مونا
6 مهر 98 10:10
چقدر نامـردیدددد
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 مهر 98 10:30
ای جوووونم مبارک باشه خوشگل پسر💖🌸💖🌸💖

6 مهر 98 20:08
مبارکه عزیزم فقط بعدا روی سر خوشگلشو مرتب کنید😂😘😍
مامان فاطی
پاسخ
ممنونم..بله امروز مرتب شد😉