علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی؛پاداش خدا ب عشق ما

یکساله ک مادرشدم

1398/6/11 0:30
نویسنده : مامان فاطی
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

باور نمیکنم یکسال از بودنت در کنارم گذشت.یک ساله ک مامان شدم.عاشق شدم.یک ساله ک قلبم بیرون سینم میتپه.یک ساله ک خودموازیاد بردمو توشدی همه کسم.این روزها مثل برق وبادمیگذره.خوشگلم تو همون فندق کوچولویی ک وقتی نگات میکردم همش می گفتم کی میشینه؟کی ۴دست وپا میره؟ای خدا کی دندون درمیاره؟کی دد میگه؟هرچی بزرگترمیشی دلم برا کوچولوییات تنگ تر وتنگ ترمیشه ... تو۷ماهگی ب تنهایی نشستی...تو۸ماهگی دوتا دندون خرگوشی خوشگل درآوردی.تو۸ماهگی سینه خیز رفتی.تو۱۱ماهگی ۴دست وپا رفتی...الانم ک چند روزی از تولدت میگذره وروجک و شیطون بلایی شدی ک نگو... از رو مبلا بالا و پایین میری وهراز گاهی هم سقوط میکنی...ولی ماشاالله کم نمیاری دوباره و دوباره این کارو میکنی...هنوز راه نیفتادی...کلمات زیادی هم نمی گی...فقط در حد دد،ب ب،آ.....به..می می....قربون زبون شیرینت برم.. اسم همه ی اشیا رو تقریبا میدونی ...تا میگم فلان چیز کو نگاش میکنی...یک روزی از محرم گذشته...وقت نکردم برات پیراهن مشکی بخرم...ان شاالله فردا می ریم ک برات بخریم...عاشقتم مردکوچولوی من

 

 

 

 

خدای خوبم علی جانم رو همه جوره در پناه خودت حفظش کن...آمین   

 

پسندها (3)

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
11 شهریور 98 4:08
ای جانم خدا برات نگهداره عزیزم🌹